Strona główna > codzienność > #91 znowu się cieszę jak wariat

#91 znowu się cieszę jak wariat

Tak sobie dziś zaglądam na blog Kultury Gniewu i oczom nie wierzę. W jednym z postów podlinkowali moje wypociny na temat Przybysza! Niby nic takiego a ja już dobre 30 min mam banana na twarzy. Jak wariat normalnie cieszę się z takiej małej rzeczy. Żebym jednak nie był gołosłowny to oto dowód:

Przy okazji byłem ostatnio na spotkaniu z autorem rewelacyjnego komiksu „Trzy Cienie” Cyrilem Pedrosa i taką oto mam pamiątkę:

O samym komiksie jeszcze pewnie napiszę więcej jak znajdę troszkę więcej czasu bo naprawdę warto. Koniec krótkiego wpisu z dupy.

  1. 3 Marzec 2009 o 12:20

    kiedy ja się nie naśmiewam. powiem więcej, kusi mnie, żeby stronkę nocnej kozy odkurzyć. co do TRiA z smsa, to akurat pierwszy zeszyt mam już chyba w 3 wydaniach (z czego jedne wiekowe, na którym mój tatko się uczył czytać)

  2. 2 Marzec 2009 o 21:09

    koza ładnie to tak się naśmiewać z kolegi? swoją drogą z powodu Twego porównania czerwienię się i nie wiem co odpowiedzieć? mnie? maluczkiego do takiej znakomitości?

  3. 2 Marzec 2009 o 13:24

    hehe, widzę mon, że blogosfera Cię wciąga. niedługo zostaniesz „szanowanym publicystą” … prawie jak Ziemkiewicz😛

  4. 25 Luty 2009 o 22:34

    hm, znajoma bluza😀

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

